Franchising
Customer-i heeft inmiddels ruim 11 jaar succes met KlantBelevingsProgramma ’s bij gerenommeerde klanten. Een doordachte propositie, enkele waardevolle partnerships en lidmaatschap bij PvKO en de MOA, zijn de basis voor een gezonde toekomst.
Als jij ook wilt ervaren hoe prettig, interessant en bevrijdend zelf ondernemen is en je met een bewezen concept bedrijven wilt helpen op de thema’s; CEM, CRM, klantgerichtheid en klantloyaliteit, dan moet je me zeker bellen of mailen. Je kunt ook eerst de voordelen en voorwaarden [link naar pdf] lezen.
Goede doelen
Vanaf de start in 2004 koos Customer-i ervoor om enkele goede doelen financieel een warm hart toe te dragen. Een percentage van de omzet gaat naar deze instanties. Onze keus is o.a. Unicef omdat kinderen, kwetsbaar als ze zijn, alle hulp van de wereld kunnen gebruiken. Right To Play zet zich in voor het recht van ieder kind om te spelen. Ook KIKA en KWF kunnen op onze steun rekenen.
Sponsoring
Customer-i sponsort TV Rosmalen:
Dat is een logische stap, aangezien Rob zich zelf ook graag een uurtje of wat uitleeft op de baan. Jaco (en Rob ook) komt liever in actie op de golfbaan. Op GC de Dorpswaard gaan we vaak voor “9 holes en satee”! Het moet ook tijd voor napraten overblijven natuurlijk.