De pay-off: “Customer insight, adjust, good profits”, vat onze activiteiten goed samen. Wij helpen onze opdrachtgevers relevante klantinzichten te krijgen, waarmee ze hun bedrijfsvoering zodanig aanpassen dat ze nog prettigere klantrelaties hebben die leiden tot een nog betere financiële positie!
Een strakke focus op drie methodieken: interviews, ronde-tafelmeetings en en/of online questionnaires. Een van de uitgangspunten is dat wij waarmaken dat de programma’s rendement genereren. Het beste laten we onze klanten aan het woord; Thijs Manders van TMC: “wij hadden het programma in enkele weken terugverdiend”. Egbert Putmans (destijds algemeen directeur van Actebis): “een van de potentiële weglopers is door het KBP en gerichte opvolging tot betere klant EN zakenpartner gemaakt”.
Loyale klanten daar gaat het om. De Net Promoter Score (NPS) als bedrijfsfilosofie is daarom al jaren één van de leidraden, net als de Customer Journey. Naast voor de hand liggende KPI’s zijn (ogenschijnlijke) details de ‘knoppen’ waaraan je kunt draaien om écht het verschil, met je concurrenten, te maken.