Propositie
Met veel ervaring en bagage in Klantbeleving en Klantloyaliteit, helpen wij jouw bedrijf verder naar nog meer succes en plezier in het begrijpen van en samenwerken met jullie klanten!
Dan kom je natuurlijk ook bij het “mission statement”:
Het succesvol, repeterend en winstgevend uitvoeren van KlantBelevingsProgramma ‘s die opdrachtgevers inzicht geven in verbeteringen in hun klantrelaties. Uitgevoerde verbeteringen zorgen voor meer omzet en marge waarbij, door de natuurlijke klantgerichte werkwijze van de eigen medewerkers, de klantrelatie wederzijds plezier en succes oplevert.
En het komt in de praktijk ook ECHT zo uit! Dat is mooi hè? In alles streven we niet, nee niet(!), naar tevreden klanten. Dat is niet meer voldoende en dus streven we naar loyale klanten; die hebben namelijk vier hele waardevolle eigenschappen: ken je die?
De 4 programma’s Heel overzichtelijk houden we focus door deze vier programma’s: deze zijn de basis voor meer, betere, prettigere klantrelaties en voor een impuls voor jullie omzet en goede winsten! En als je denkt dat KlantBelevingsProgramma’s alleen op je bestaande klanten van toepassing zijn: nee, dan hebben we nieuws voor je! 3 andere relatie-typen nemen wij ook graag mee! Welke zouden dat zijn? Whitepapers [sommige pdf’s pas te downloaden na opgave emailadres]