De pay-off: “Customer insight, adjust, good profits”, vat onze activiteiten goed samen. Wij helpen onze opdrachtgevers relevante klantinzichten te krijgen, waarmee ze hun bedrijfsvoering zodanig aanpassen dat ze nog prettigere klantrelaties hebben die leiden tot een nog betere financiële positie!
Een strakke focus op drie methodieken: interviews, ronde-tafelmeetings en en/of online questionnaires. Een van de uitgangspunten is dat wij waarmaken dat de programma’s rendement genereren. Het beste laten we onze klanten aan het woord; Thijs Manders van TMC: “wij hadden het programma in enkele weken terugverdiend”. Egbert Putmans (destijds algemeen directeur van Actebis): “een van de potentiële weglopers is door het KBP en gerichte opvolging tot betere klant EN zakenpartner gemaakt”.
Loyale klanten daar gaat het om. De Net Promoter Score (NPS) als bedrijfsfilosofie is daarom al jaren één van de leidraden, net als de Customer Journey. Naast voor de hand liggende KPI’s zijn (ogenschijnlijke) details de ‘knoppen’ waaraan je kunt draaien om écht het verschil, met je concurrenten, te maken.
Het succesvol, repeterend en winstgevend uitvoeren van KlantBelevingsProgramma ‘s die opdrachtgevers inzicht geven in verbeteringen in hun klantrelaties. Uitgevoerde verbeteringen zorgen voor meer omzet en marge waarbij, door de natuurlijke klantgerichte werkwijze van de eigen medewerkers, de klantrelatie wederzijds plezier en succes oplevert.
Ook bedrijven als De Ictivity Groep, Manutan, SUPERP, Televersal, SAS en ISDC zijn zeer overtuigd van de waarde van Customer-i. Natuurlijk hebben zij allen een professioneel account team maar de informatie die Customer-i van klanten krijgt, is altijd aanvullend, soms verrassend en ook op momenten confronterend. Maar omdat alle medewerkers betrokken zijn vóór dat we starten met het programma, is er altijd de stelling: OK, wij en onze klant(relatie) worden er op de (langere) termijn beiden beter van!
En het komt in de praktijk ook écht zo uit! Dat is mooi hè? In alles streven we niet, nee niet(!), naar tevreden klanten. Dat is niet meer voldoende en dus streven we naar loyale klanten; die hebben namelijk vier hele waardevolle eigenschappen: kent u die?
De 4 programma’s Heel overzichtelijk houden we focus door deze vier programma’s: deze zijn de basis voor meer, betere, prettigere klantrelaties en voor een impuls voor uw omzet en goede winsten!
En als u denkt dat KlantBelevingsProgramma’s alleen op je bestaande klanten van toepassing zijn: nee, dan hebben we nieuws voor u! 3 andere relatie-typen nemen wij ook graag mee! Welke zouden dat zijn?
Dit is een veel gehoorde en vaak terechte wens. Het is trouwens wel even wat anders dan al een succesvol eigen bedrijf runnen. Maar voor jezelf beginnen (de start maken) is toch de eerste, logische en noodzakelijke stap.
Customer-i heeft inmiddels ruim 15 jaar succes met KlantBelevingsProgramma ’s bij gerenommeerde klanten. Een doordachte propositie, enkele waardevolle partnerships en lidmaatschap bij PvKO en de MOA, zijn de basis voor een gezonde toekomst.
Als jij ook wilt ervaren hoe prettig, interessant en bevrijdend zelf ondernemen is en je met een bewezen concept bedrijven wilt helpen op de thema’s; CEM, CRM, klantgerichtheid en klantloyaliteit, dan moet je me zeker bellen. Je kunt ook eerst de voordelen en voorwaarden lezen.
Voordelen en voor waarden van franchiseondernemershap die Customer-i biedt:
Een franchise-ondernemer van Customer-i:
Ik startte 15 jaar geleden met Customer-i met de overtuiging (middel)grote bedrijven uit te dagen en te helpen om nog leukere en renderende klantrelaties aan te gaan.
Dat is gelukt!